کوادکوپتر نانو Syma X21 | خرید کوادکوپتر ایستگاه پرواز
نوشته شده توسط : ایستگاه پرواز
اما به همین جا خلاصه نمی‌شود! کوادکوپتر X21 با وجود اندازه خود دارای قابلیت حفظ ارتفاع نیز بوده و از طرفی مد هدلس آن این امکان را به خلبان می‌دهد تا پهپاد را در حالت بی سر در آورده و بتوانند به راحتی آن را کنترل کند. بنابراین حتی یک خلبان مبتدی هم میتواند به راحتی این پهپاد کوچک را کنترل کند. چون یکی از دشوارترین کارها برای افراد تازه کار نگه داشتن پهپاد در یک ارتفاع ثابت است. 
 
پهپاد یا کوادکوپتر نانو syma X21ساخت شرکت سایما
 
چرخش ۳۶۰ درجه در آسمان از قابلیت‌های دیگری است که این کوادکوپتر به راحتی توانایی اجرای آن را دارد. از طرفی چراغ های کوچک اما در عین حال پرنور و کم مصرف این کوادکوپتر به آن کمک می‌کند تا فضاهای تاریک را به راحتی طی کرده و به خلبان کمک کنند تا موقعیت و جهت پهپاد را به راحتی تشخیص دهد.
شاید باور نکنید اما این کوادکوپتر قادر است با یک دکمه بلند شده و در جای خود بنشیند. این قابلیت در کوادکوپترهای بزرگتر ساخت شرکت سایما قبلاً دیده شده بود اما اضافه کردن آن به کوادکوپتری در این ابعاد عملا یک شاهکار به حساب می آید.
 
پهپاد یا کوادکوپتر نانو syma X21ساخت شرکت سایما
 
حتی رادیو کنترل کوادکوپتر X21 هم در ابعاد مینی ساخته شده است. در تصویر زیر می توانید مقایسه ای از ابعاد این کوادکوپتر ، رادیو کنترل و یک گوشی همراه آیفون را ببینید.
 
پهپاد یا کوادکوپتر نانو syma X21ساخت شرکت سایما
 

راهنمای رادیو کنترل های سایما

 
از دیگر ویژگی های قابل ذکر این کوادکوپتر حفاظت آن از ولتاژ پایین باتری است.  چراغ های نشانگر زیر کوادکوپتر در صورت کاهش ولتاژ باتری چشمک زده و به کنترلر هشدار می‌دهند، همچنین از طرفی به مرور ارتفاع کوادکوپتر را کم شده تا خطر برخورد آن با موانع و آسیب دیدن پهپاد به حداقل برسد.
در پایان باید گفت که درست است که هر یک از ویژگیهای این کوادکوپتر را در یکی از پهپاد های شرکت سایما دیده بودیم ، اما جمع شدن این ویژگی‌ها در کوادکوپتری با ابعاد X21 قبلا در هیچ یک از آیتم‌های هیچ کدام از شرکت‌ها دیده نشده بود.
 
پهپاد یا کوادکوپتر نانو syma X21ساخت شرکت سایما



:: برچسب‌ها: خرید کوادکوپتر , خرید پهباد ارزان , خرید کواد کوپتر , خرید پهپاد , ایستگاه پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: